Uncategorized

Wolt Ψίχουλα τα έσοδα για τους διανομείς της

Μες την τιμή της βενζίνης να είναι πραγματικά στα ύψη και τις παραγγελίες να είναι ελάχιστες παλεύουν οι διανομείς της εταιρεία WOLT. Όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι η εταιρία κάνει συνεχώς “προσλήψεις” με αποτέλεσμα να υπάρχουν πάρα πολλοί διανομείς και να μην έχει δουλειά για όλους. Ο μέσος όρος αναμονής για μία παραγγελία είναι η μισή ώρα ενώ υπάρχουν και πολλές περιπτώσεις που κάποιος περιμένει ακόμα και μία ώρα για αν λάβει παραγγελία.

Το κερασάκι στην τούρτα βέβαια έρχεται να συμπληρωθεί με τις πολύ χαμηλές αμοιβές των διανομέων οι οποίες πολλές φορές δεν καλύπτουν ούτε καν τα έξοδα. Η εταιρεία από την πλευρά της μοιάζει να είναι ανένδοτη στο να δώσει αποζημειώσεις σε σχέση με τις σημερινές τιμές των καυσίμων.

Το Σωματείο των διανομέων, που είχε χθες συνάντηση με τη διοίκηση της Wolt, θεωρεί αυτή την πρώτη δια ζώσης συζήτηση ένα σημαντικό βήμα για την επίτευξη μιας πιο δίκαιης συμφωνίας, αλλά το αποτέλεσμα απέχει από το να θεωρηθεί επιτυχές, μιας και τα περισσότερα θέματα που τέθηκαν παραμένουν ανοιχτά. Η εταιρεία δεσμεύθηκε έως το τέλος του μήνα να συμμορφωθεί με την πρόσφατη απόφαση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, για το προστατευτικό κράνος και την πρόσθετη αποζημίωση για τη χρήση και συντήρηση οχήματος -εάν οι διανομείς χρησιμοποιούν δικό τους όχημα-, που ανέρχεται στο 15% του κατώτατου μισθού.

Οι απαντήσεις της Wolt στο σωματείο ΣΑΔΤΑ

1. Μέτρηση της απόστασης σε ευθεία. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι η μέτρηση σε ευθεία υπολείπεται της πραγματικής κατά 30% αλλά δεν συμφώνησε στην υιοθέτηση του μοντέλου μέτρησης της απόστασης με Google maps, απαντώντας ότι θα μεταβιβάσει το αίτημα στα κεντρικά.

2. Αποζημίωση και για την παραλαβή. Η εταιρεία απάντησε ότι το εφαρμόζει ήδη.

3. Διαφάνεια στο σύστημα αξιολόγησης και ενάσκηση του δικαιώματος σε ακρόαση σε περίπτωση κακής κριτικής πριν αποφασιστεί η λύση της συνεργασίας. Η Wolt δεσμεύθηκε ότι θα ερευνάται το κάθε περιστατικό σε βάθος και θα λαμβάνονται υπόψη και οι κριτικές των συναδέλφων.

4. Δικαιότερη κατανομή των παραγγελιών στους συνεργάτες. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο αλγόριθμος δεν ευνοεί συγκεκριμένους συνεργάτες κι αν συνέβη κάτι ανάλογο ήταν εντελώς τυχαίο.

5. Bonus επικινδυνότητας λόγω έντονης βροχής ή και γενικότερα ακραίων καιρικών φαινομένων. Η Wolt δεν είναι σε θέση να διακρίνει ποια φαινόμενα είναι έντονα ή ακραία και δεν προτίθεται να καταβάλει κάποια επιπλέον αμοιβή.

6. Περιορισμός νέων συνεργασιών, ώστε να αντιστοιχούν περισσότερες παραγγελίες ανά συνεργάτη.

Η εταιρεία ανέφερε ότι έχει μειώσει κατά 80% τις νέες συνεργασίες.

Related posts

Προσδοκίες ανάκαμψης μετά την άρση των πιστοποιητικών Covid

Περιφέρεια Αττικής: αντικατάσταση φωτεινής σηματοδότησης στην παραλιακή λεωφόρο

Ν. Φίλης: Για το σκάνδαλο με τη Cisco να πάρει θέση ο πρωθυπουργός και να παρέμβουν οι αρμόδιες αρχές

Αλέξανδρος

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy