Image default
ΕΛΛΑΣ Οικονομία

“Κρύβει το λογότυπο της η Coca Cola απο τους Έλληνες καταναλωτές λόγω του μποϊκοτάζ που δέχεται”

coca-colaΤο πόσo βαρύ πλήγμα έχει υποστεί το σήμα της Coca Cola στην Ελλάδα λόγω του σχετικού μποϊκοτάζ από το ελληνικό κοινό, αποδεικνύεται και από το νέο της διαφημιστικό που “τρέχει” εδώ και αρκετές μέρες στα ΜΜΕ.

Γνωρίζοντας καλά οι διαφημισταράδες πως το λογότυπό της προκαλεί πλέον μόνο συναισθήματα οργής και το πιο πιθανόν είναι να λειτουργήσει ως υπενθύμιση αυτού του μποϊκοτάζ, στο καινούργιο σποτάκι προσπαθούν να το εμφανίσουν όσο το δυνατό λιγότερο, αν μπορούσαν μάλιστα δεν θα το έδειχναν και καθόλου.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του σύγχρονου μάρκετινγκ και όσων γενικά, με τον ένα ή άλλο τρόπο, προσπαθούν να χειριστούν την κοινή γνώμη και μέσω αυτής να διαχειριστούν την επιθυμία, είναι ότι όλο και περισσότεροι πλέον είναι εκείνοι που μπορούν να αποκωδικοποιούν τα επικοινωνιακά τους τερτίπια, να εντοπίζουν τις οπτικές και λεκτικές τους “ακροβασίες”, και τελικά να μετατρέπουν σε μπούμεραγκ κάθε άθλια προσπάθεια χειραγώγησης και μάλιστα σε μη συνειδητό επίπεδο.

Και (επικοινωνιακά) γράμματα γνωρίζουμε…

{youtube}G7fn3vxuCYU{/youtube}

Πηγή

 

Related posts

Αυξήθηκε το 2021 ο ελληνόκτητος στόλος επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό ρεκόρ σε μεταφορική ικανότητα

Τροχάδην για να μπαλώσουν τις τρύπες στα έσοδα

ExnetΗellas

Νέες μειώσεις στους μισθούς

ExnetΗellas

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy